Na temelju članka 12. st. 1. Zakona o radu („Narodne novine“ br.: 93/14, 127/17, 98/19, 151/22 i 64/23), te članka 47. Statuta Općine Bošnjaci (”Službeni vjesnik“ Vukovarsko-srijemske županije br. 6/13, 1/18, 3/20, 5/21 i 8/21-pročišćeni tekst) Općinski načelnik Općine Bošnjaci, raspisuje
J A V N I P O Z I V
za zapošljavanje u Programu javnih radova „Uređenje i revitalizacija javnih površina“
na području Općine Bošnjaci u 2025. godini
Za radno mjesto: Radnik/ca u javnom radu
Broj izvršitelja: 4
Radno vrijeme: Do 6 mjeseci u punom radnom vremenu (za osobe iz ciljanih skupina 1.,2. i 3.). Do 9 mjeseci u punom radnom vremenu, odnosno 12 mjeseci u nepunom radnom vremenu za osobe uključene u Program integracije ranjivih skupina na tržište rada – Posao+
Razina obrazovanja: osobe bez obrazovanja (bez kvalifikacije), završena osnovna škola, završena srednja škola u trajanju tri ili četiri godine.
Opis poslova:
Općina Bošnjaci, poznata po svojim zelenim površinama, suočava se s izazovima u uređenju javnih prostora i očuvanju okoliša. Zbog specifičnosti naselja, koje su bogate zelenilom, potrebna je veća briga i angažman za revitalizaciju i uređenje javnih površina, osobito tijekom proljeća i ljetnih mjeseci.
Kao što smo istaknuli, postoje brojni zadaci koji zahtijevaju pažnju, uključujući čišćenje, planiranje, košnju i uređenje zelenih površina od proljeća do kasne jeseni.
Nažalost, nesavjesno ponašanje pojedinaca dovodi do odlaganja otpada uz javne prometnice stoga je nužno provesti pregled cijelog okolnog područja Općine i organizirati akciju čišćenja.
Dana 01. srpnja 2024. godine naselje Bošnjaci je zahvatila prirodna nepogoda – tuča te je u skladu s time za područje Općine Bošnjaci proglašena prirodna nepogoda. Štete nastale tučom su vrlo velike na stambenim, gospodarskim i svim drugim objektima. Velika štete je nastala na nasadima posebnom na parkovima, zelenim površinama i javnim površinama koja je djelomično sanirana te je u narednom razdoblju potrebno uložiti dodatne napore na uređenju navedenih površina.
Osim toga, štete uzrokovane tučom prošle godine u mjesecu srpnju dodatno otežavaju situaciju. Lom drveća i napuštene kuće koje je Općina naslijedila od prethodnih vlasnika zahtijevaju hitnu sanaciju kako bi se spriječile daljnje štete i osiguralo sigurnije okruženje za mještane.
Uređenje kanala, poljskih puteva ili prolaza u slučaju nužde obuhvaća aktivnosti koje imaju za cilj obnovu i uređenje ovih infrastrukturnih elemenata kako bi se osigurala njihova funkcionalnost i sigurnost, posebno u situacijama kada su pogođeni tučom ili drugim prirodnim nepogodama. Ove aktivnosti mogu uključivati:
- Čišćenje kanala: Uklanjanje smeća, blata i drugih prepreka koje ometaju protok vode.
- Popravak oštećenih dijelova: Obnova ili zamjena oštećenih dijelova kanala ili puteva.
Uređivanje opločnjaka uključuje aktivnosti kao što su:
- Popravak oštećenih ploča: Zamjena ili popravak oštećenih ploča ili blokova.
- Čišćenje površine: Uklanjanje smeća, lišća i drugih nečistoća s površine opločnjaka.
- Punjenje praznina: Ispunjavanje praznina između ploča kako bi se spriječilo pomjeranje i oštećenje.
- Pravilno postavljanje: Osiguranje da su ploče pravilno postavljene i poravnate kako bi se osigurala sigurnost prolaznika.
Uređenje interijera
- Dom Kulture:
- Čišćenje: Redovno čišćenje prostora, uključujući dvoranu, hodnike, sanitarne čvorove i kuhinjske prostore.
- Održavanje opreme: uređenje stolica, stolova i pozornice.
- Estetika: Uređenje zidova i podova (farbanje, popravke), dekoracija i postavljanje izložbi.
- Šumarski muzej:
- Očuvanje eksponata: Čišćenje i uređenje muzejske opreme i eksponata, uključujući drvene uzorke, alate i informativne table.
- Osiguranje klima: Praćenje i uređenje optimalnih uvjeta za očuvanje eksponata (temperatura, vlažnost).
- Narodna knjižnica i čitaonica:
- Uređivanje knjižnog fonda: Čišćenje knjiga.
- Prostor za rad: uređenje čitaonica i radnih prostora.
- Organizacija događanja: Priprema prostora za promocije, radionice i druge kulturne događaje.
- Vatrogasni dom:
- Čišćenje i dezinfekcija: Uređenje javnih prostora, sanitarnih čvorova i kuhinje.
- Priprema za vježbe: Organizacija prostora za vatrogasne vježbe i edukacije.
Uređenje eksterijera
- Košnja i uređivanje zelenih površina:
- Redovno košenje trave: Uređenje travnjaka u parkovima, igralištima i oko javnih objekata.
- Obrezivanje drveća i grmlja: Uklanjanje suhog i oštećenog granja kako bi se osigurao zdrav rast biljaka.
- Čišćenje otpada: Uklanjanje smeća i otpada iz javnih zelenih površina.
- Sadnja bilja u Slavonskoj kući:
- Planiranje sadnje: Odabir biljaka koje su karakteristične za Slavoniju i njihovo planiranje prema godišnjim dobima.
- Priprema tla: Očistiti i obogatiti tlo kompostom ili drugim hranjivim tvarima.
- Sadnja i uređenje: Sadnja biljaka, redovno zalijevanje i gnojidba.
- Priprema zemljišta za sadnju stabala, grmova i cvijeća:
- Iskopavanje i oblikovanje: Priprema rupa ili gredica za sadnju, osiguranje optimalnog razmaka između biljaka.
- Sadnja: Postavljanje biljaka, zalijevanje i zaštita od štetočina.
- Sadnja bilja i košnja oko kapelica:
- Uređenje kapelica: Redovno čišćenje prostora oko kapelica, uključujući uklanjanje lišća i smeća.
- Sadnja cvijeća: Odabir i sadnja cvijeća koje će obogatiti prostor oko kapelica.
- Košnja i uređenje: Redovno košenje trave i održavanje zelenih površina oko kapelica.
Radno iskustvo nije potrebno.
Riječi i pojmovi u ovom javnom pozivu koji imaju rodno značenje, odnose se jednako na muški i ženski rod, neovisno u kojem rodu su navedeni.
Natječaj je otvoren od 07.03.2025. do 17.03. 2025. godine.
Radni odnos će trajati 6 mjesec na puno radno vrijeme ili 9 mjeseci na nepuno radno vrijeme radi obavljanja privremenih poslova na provođenju Programa javnih radova „Uređenje i revitalizacija javnih površina“ na području Općine Bošnjaci u 2025. godini.
Zamolbe donijeti osobno svakim radnim danom od 08,00–14,00 sati u prostorije Općine Bošnjaci, Trg fra B. T. Leakovića 15, s naznakom „Za natječaj-javni radovi“ ili postati poštom na Općina Bošnjaci, Trg fra B. T. Leakovića 15, 32275.
U radni odnos će biti primljeno 4 osobe, po slijedećim kriterijima:
osobe u nepovoljnom položaju na tržištu rada, bez obzira na duljinu prijave u Evidenciji:
– roditelji sa 4 i više malodobne djece
– roditelji djece s teškoćama u razvoju
– roditelji djece oboljele od malignih bolesti
– roditelji udovci i roditelji djeteta bez upisanog drugog roditelja
– osobe s invaliditetom
– žrtve trgovanja ljudima
– žrtve obiteljskog nasilja, azilant i stranac pod supsidijarnom, odnosno privremenom zaštitom kao i članovi njegove obitelji
– liječeni ovisnici
– povratnici s odsluženja zatvorske kazne unazad 6 mjeseci od dana podnošenja zahtjeva
– osobe uključene u probaciju
– pripadnici romske nacionalne manjine
– beskućnici/e
– hrvatski povratnici/useljenici iz hrvatskog iseljeništva
– hrvatski branitelji, djeca poginulih i nestalih hrvatskih branitelja
korisnici zajamčene minimalne naknade sukladno važećem Zakonu o socijalnoj skrbi (dalje u tekstu: ZSS), prijavljeni u Evidenciju
osobe prijavljene u Evidenciju dulje od 24 mjeseca
osobe uključene u Program Posao+
Napomena – osobe koje ne mogu biti uključene u potporu:
Osoba ne može ponovno biti uključena u potporu javni rad 12 mjeseci nakon prestanka trajanja mjere javni rad za tu osobu.
Prijavitelji su dužni priložiti:
- Prijava (uz obveznu naznaku kontakt broja)
- Presliku osobne iskaznice
- Ispis staža iz E-knjižice (s datumom izdavanja nakon dana objave natječaja)
- Presliku dokaza o završenoj školi
- Potvrdu Hrvatskog zavoda za zapošljavanje (s datumom izdavanja nakon dana objave natječaja)
- Podnositelji su u prijavi dužni naznačiti kojoj ciljanoj skupini pripadaju, te priložiti odgovarajuću potvrdu kojom se dokazuje ispunjenje statusa ciljanog korisnika, npr;
- Roditelji s 4 i više malodobne djece: Rodne listove za svu djecu.
- Roditelji djece s teškoćama u razvoju, roditelji djece oboljele od malignih bolesti: Rodni listovi, dokumentacija kojom se dokazuje teškoća u razvoju djeteta odnosno oboljenje npr. potvrda liječnika i sl.
- Roditelji udovci: Rodni list djeteta, vjenčani list, smrtni list supružnika.
- Roditelji djeteta bez upisanog drugog roditelja: Rodni listovi djece.
- Osobe s invaliditetom: Rješenje o invaliditetu.
- Prijavni obrazac (preuzet u prostorijama Općine Bošnjaci), te druga odgovarajuća dokumentacija (potvrde/uvjerenja).
Nepravovremene i nepotpune prijave neće se razmatrati.
Ovaj Javni poziv će biti objavljen na internetskim stranicama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i internetskoj stranici Općine Bošnjaci, www.bosnjaci.hr, te na oglasnoj ploči Općine Bošnjaci.
OPĆINSKI NAČELNIK Andrija Juzbašić