Novosti, Radni odnosi|

Na temelju članka 12. st. 1. Zakona o radu („Narodne novine“ br.: 93/14, 127/17, 98/19, 151/22 i 64/23), te članka 47. Statuta Općine Bošnjaci (”Službeni vjesnik“ Vukovarsko-srijemske županije br. 6/13, 1/18, 3/20, 5/21 i 8/21-pročišćeni tekst) Općinski načelnik Općine Bošnjaci, raspisuje

 

J A V N I   P O Z I V

za zapošljavanje u Programu javnih radova „Uređenje i revitalizacija javnih površina“

na području Općine Bošnjaci u 2025. godini

 

Za radno mjesto: Radnik/ca u javnom radu

 

Broj izvršitelja: 4

 

Radno vrijeme: Do 6 mjeseci u punom radnom vremenu (za osobe iz ciljanih skupina 1.,2. i 3.). Do 9 mjeseci u punom radnom vremenu, odnosno 12 mjeseci u nepunom radnom vremenu za osobe uključene u Program integracije ranjivih skupina na tržište rada – Posao+

 

Razina obrazovanja: osobe bez obrazovanja (bez kvalifikacije), završena osnovna škola, završena srednja škola u trajanju tri ili četiri godine.

Opis poslova:

Općina Bošnjaci, poznata po svojim zelenim površinama, suočava se s izazovima u uređenju javnih prostora i očuvanju okoliša. Zbog specifičnosti naselja, koje su bogate zelenilom, potrebna je veća briga i angažman za revitalizaciju i uređenje javnih površina, osobito tijekom proljeća i  ljetnih mjeseci.

Kao što smo istaknuli, postoje brojni zadaci koji zahtijevaju pažnju, uključujući čišćenje, planiranje, košnju i uređenje zelenih površina od proljeća do kasne jeseni.

Nažalost, nesavjesno ponašanje pojedinaca dovodi do odlaganja otpada uz javne prometnice stoga je nužno provesti pregled cijelog okolnog područja Općine i organizirati akciju čišćenja.

Dana 01. srpnja 2024. godine naselje Bošnjaci je zahvatila prirodna nepogoda – tuča te je u skladu s time za područje Općine Bošnjaci proglašena prirodna nepogoda. Štete nastale tučom su vrlo velike na stambenim, gospodarskim i svim drugim objektima. Velika štete je nastala na nasadima posebnom na parkovima, zelenim površinama i javnim površinama koja je djelomično sanirana te je u narednom razdoblju potrebno uložiti dodatne napore na uređenju navedenih površina.

Osim toga, štete uzrokovane tučom prošle godine u mjesecu srpnju dodatno otežavaju situaciju. Lom drveća i napuštene kuće koje je Općina naslijedila od prethodnih vlasnika zahtijevaju hitnu sanaciju kako bi se spriječile daljnje štete i osiguralo sigurnije okruženje za mještane.

Uređenje kanala, poljskih puteva ili prolaza u slučaju nužde obuhvaća aktivnosti koje imaju za cilj obnovu i uređenje ovih infrastrukturnih elemenata kako bi se osigurala njihova funkcionalnost i sigurnost, posebno u situacijama kada su pogođeni tučom ili drugim prirodnim nepogodama. Ove aktivnosti mogu uključivati:

  1. Čišćenje kanala: Uklanjanje smeća, blata i drugih prepreka koje ometaju protok vode.
  2. Popravak oštećenih dijelova: Obnova ili zamjena oštećenih dijelova kanala ili puteva.

Uređivanje opločnjaka uključuje aktivnosti kao što su:

  1. Popravak oštećenih ploča: Zamjena ili popravak oštećenih ploča ili blokova.
  2. Čišćenje površine: Uklanjanje smeća, lišća i drugih nečistoća s površine opločnjaka.
  3. Punjenje praznina: Ispunjavanje praznina između ploča kako bi se spriječilo pomjeranje i oštećenje.
  4. Pravilno postavljanje: Osiguranje da su ploče pravilno postavljene i poravnate kako bi se osigurala sigurnost prolaznika.

Uređenje interijera

  1. Dom Kulture:
    • Čišćenje: Redovno čišćenje prostora, uključujući dvoranu, hodnike, sanitarne čvorove i kuhinjske prostore.
    • Održavanje opreme: uređenje stolica, stolova i pozornice.
    • Estetika: Uređenje zidova i podova (farbanje, popravke), dekoracija i postavljanje izložbi.
  2. Šumarski muzej:
    • Očuvanje eksponata: Čišćenje i uređenje muzejske opreme i eksponata, uključujući drvene uzorke, alate i informativne table.
    • Osiguranje klima: Praćenje i uređenje optimalnih uvjeta za očuvanje eksponata (temperatura, vlažnost).
  3. Narodna knjižnica i čitaonica:
    • Uređivanje knjižnog fonda: Čišćenje knjiga.
    • Prostor za rad: uređenje čitaonica i radnih prostora.
    • Organizacija događanja: Priprema prostora za promocije, radionice i druge kulturne događaje.
  4. Vatrogasni dom:
    • Čišćenje i dezinfekcija: Uređenje javnih prostora, sanitarnih čvorova i kuhinje.
    • Priprema za vježbe: Organizacija prostora za vatrogasne vježbe i edukacije.

Uređenje eksterijera

  1. Košnja i uređivanje zelenih površina:
    • Redovno košenje trave: Uređenje travnjaka u parkovima, igralištima i oko javnih objekata.
    • Obrezivanje drveća i grmlja: Uklanjanje suhog i oštećenog granja kako bi se osigurao zdrav rast biljaka.
    • Čišćenje otpada: Uklanjanje smeća i otpada iz javnih zelenih površina.
  2. Sadnja bilja u Slavonskoj kući:
    • Planiranje sadnje: Odabir biljaka koje su karakteristične za Slavoniju i njihovo planiranje prema godišnjim dobima.
    • Priprema tla: Očistiti i obogatiti tlo kompostom ili drugim hranjivim tvarima.
    • Sadnja i uređenje: Sadnja biljaka, redovno zalijevanje i gnojidba.
  3. Priprema zemljišta za sadnju stabala, grmova i cvijeća:
    • Iskopavanje i oblikovanje: Priprema rupa ili gredica za sadnju, osiguranje optimalnog razmaka između biljaka.
    • Sadnja: Postavljanje biljaka, zalijevanje i zaštita od štetočina.
  4. Sadnja bilja i košnja oko kapelica:
    • Uređenje kapelica: Redovno čišćenje prostora oko kapelica, uključujući uklanjanje lišća i smeća.
    • Sadnja cvijeća: Odabir i sadnja cvijeća koje će obogatiti prostor oko kapelica.
    • Košnja i uređenje: Redovno košenje trave i održavanje zelenih površina oko kapelica.

Radno iskustvo nije potrebno.

 

Riječi i pojmovi u ovom javnom pozivu koji imaju rodno značenje, odnose se jednako na muški i ženski rod, neovisno u kojem rodu su navedeni.

 

Natječaj je otvoren od 07.03.2025. do 17.03. 2025. godine.

 

Radni odnos će trajati 6 mjesec na puno radno vrijeme ili 9 mjeseci na nepuno radno vrijeme radi obavljanja privremenih poslova na provođenju Programa javnih radova „Uređenje i revitalizacija javnih površina“ na području Općine Bošnjaci u 2025. godini.

 

Zamolbe donijeti osobno svakim radnim danom od 08,00–14,00 sati u prostorije Općine Bošnjaci, Trg fra B. T. Leakovića 15, s naznakom „Za natječaj-javni radovi“ ili postati poštom na Općina Bošnjaci, Trg fra B. T. Leakovića 15, 32275.

 

U radni odnos će biti primljeno 4 osobe, po slijedećim kriterijima:

osobe u nepovoljnom položaju na tržištu rada, bez obzira na duljinu prijave u Evidenciji:

– roditelji sa 4 i više malodobne djece

– roditelji djece s teškoćama u razvoju

– roditelji djece oboljele od malignih bolesti

– roditelji udovci i roditelji djeteta bez upisanog drugog roditelja

– osobe s invaliditetom

– žrtve trgovanja ljudima

– žrtve obiteljskog nasilja, azilant i stranac pod supsidijarnom, odnosno privremenom zaštitom kao i članovi njegove obitelji

– liječeni ovisnici

– povratnici s odsluženja zatvorske kazne unazad 6 mjeseci od dana podnošenja zahtjeva

– osobe uključene u probaciju

– pripadnici romske nacionalne manjine

– beskućnici/e

– hrvatski povratnici/useljenici iz hrvatskog iseljeništva

– hrvatski branitelji, djeca poginulih i nestalih hrvatskih branitelja

korisnici zajamčene minimalne naknade sukladno važećem Zakonu o socijalnoj skrbi (dalje u tekstu: ZSS), prijavljeni u Evidenciju

osobe prijavljene u Evidenciju dulje od 24 mjeseca

osobe uključene u Program Posao+

 

Napomena – osobe koje ne mogu biti uključene u potporu:

Osoba ne može ponovno biti uključena u potporu javni rad 12 mjeseci nakon prestanka trajanja mjere javni rad za tu osobu.

 

Prijavitelji su dužni priložiti:

 

  1. Prijava (uz obveznu naznaku kontakt broja)
  2. Presliku osobne iskaznice
  3. Ispis staža iz E-knjižice (s datumom izdavanja nakon dana objave natječaja)
  4. Presliku dokaza o završenoj školi
  5. Potvrdu  Hrvatskog zavoda za zapošljavanje (s datumom izdavanja nakon dana objave natječaja)
  6. Podnositelji  su u prijavi dužni naznačiti kojoj ciljanoj skupini pripadaju, te priložiti odgovarajuću potvrdu kojom se dokazuje ispunjenje statusa ciljanog korisnika, npr;

 

  • Roditelji s 4 i više malodobne djece: Rodne listove za svu djecu.
  • Roditelji djece s teškoćama u razvoju, roditelji djece oboljele od malignih bolesti: Rodni listovi, dokumentacija kojom se dokazuje teškoća u razvoju djeteta odnosno oboljenje npr. potvrda liječnika i sl.
  • Roditelji udovci: Rodni list djeteta, vjenčani list, smrtni list supružnika.
  • Roditelji djeteta bez upisanog drugog roditelja: Rodni listovi djece.
  • Osobe s invaliditetom: Rješenje o invaliditetu.
  • Prijavni obrazac (preuzet u prostorijama Općine Bošnjaci), te druga  odgovarajuća dokumentacija (potvrde/uvjerenja).

 

Nepravovremene i nepotpune prijave neće se razmatrati.

 

Ovaj Javni poziv će biti objavljen na internetskim stranicama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i internetskoj stranici Općine Bošnjaci, www.bosnjaci.hr, te na oglasnoj ploči Općine Bošnjaci.

 

 

OPĆINSKI NAČELNIK                                                                                                              Andrija Juzbašić

Close Search Window
Skip to content